Monday, March 23, 2009

Pertanyaan yang perlu anda tolong jawab untuk saya

1)Siapakah saya???

2)Bagaimanakah sikap saya???

3)Kenapa saya terlalu malas???

4)Kenapa akhir2 ini saya ditimpa malang???

5)Di mana tempat saya suka lawati???

6)Apakah rutin wajib saya pada setiap hari???

7)Apakah yang menyebabkan anda suka berkawan dengan saya atau tidak suka berkawan dengan saya???

8) Apakah pandangan anda tentang diri saya???

9)Adakah diri saya in terlalu membosankan???

10) Kenapa saya suka membuang masa???

11) Bagaimanakah saya melepaskan perasaan???

12) Siapakah manusia-manusia yang saya sayang di muka bumi ini???

13) Kenapa kadang2 saya fikir diri saya ini bodoh???

14) Apakah dilemma yang melanda diri saya???

15)Mengapa saya menulis perkara sebegini???

P/s:Pilih soalan yg anda ingin jawab dengan menulis nombor dan jawapan...

5 Comments:

Blogger Amirah Z said...

This comment has been removed by the author.

March 23, 2009 at 7:23 PM  
Blogger ShArK...KyR said...

thanks... for answering the question and the advice... hahahaha... yang aku tak leh bla yang no 12... btol ke 2???

March 23, 2009 at 11:53 PM  
Blogger TyRoX SaN said...

12) sekarang....
- family (byk)
- AMY ( skit2 baru nak berkembang)


masa depan

- AMY (Insya allah)

March 25, 2009 at 12:52 AM  
Blogger ShArK...KyR said...

mcm haram tyrox... tak de keje lain dh ke

March 25, 2009 at 6:37 AM  
Blogger aliashraf said...

14.
sbb shakir sudah jatuh cinta
15.
sbb shakir nk suruh amy jawab.


mantap mu kir.

April 5, 2009 at 12:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home