Wednesday, January 14, 2009

calgary... destinasi keesokkan hari

Saya berserta rakan2 saya... Akmal, Fuad dan juga Bijan akan ke calgary pada esok hari menaiki bas greyhound. Kami semua akan ponteng kuliah selama satu hari iaitu hari jumaat( sedih tetapi gembira). tak tau la ... sedih kerana kecintaan terhadap ilmu tinggi sgt (poyo gler aku)... gembira kerana dpt melihat suasana baru. Rakan2 saya mempunyai tujuan utk ke sana iaitu mereka ingin membuat visa US... tetapi saya sudah mempunyai visa US... Saya pergi ke sana dengan tiada tujuan dan hanya kerana baiknya saudara Akmal mengajak saya ke Calgary. Saudara Akmal sekarang di lamun cinta... buktinya status YM semalam... " aku menyokong mu dan rela menunggumu walau berapa lama"... lebih kurang bunyinya mcm 2 la... Saje je mengarut di ptg hari waktu Edmonton, AB. tak de ape nak buat tulis je la ape2 yg patut walaupun assignment byk menunggu di dalam beg... bye...


Swisso bro

8 Comments:

Blogger Ain Izzaty said...

gi study nun..ape nih ponteng2..
ish2..

January 16, 2009 at 10:26 PM  
Blogger ShArK...KyR said...

nothing I can say... hahahhaha

January 16, 2009 at 10:37 PM  
Blogger aliashraf said...

uih blog lelaki metroseksual!!

welldone2

January 20, 2009 at 10:52 PM  
Blogger ShArK...KyR said...

siot tol ALI

January 22, 2009 at 10:34 PM  
Blogger TyRoX SaN said...

oit ni

blog kesom ke blog laki metro

January 27, 2009 at 9:06 PM  
Blogger ShArK...KyR said...

cr pasal tol la tyrox yg angau dilamun cinta... dtg kat blog bg comment entah ape2

January 29, 2009 at 6:15 PM  
Blogger dilahrazak said...

sedih~ kecintaan ilmu yang tinggi..

wuwu~bgus2
=)

January 31, 2009 at 11:10 AM  
Blogger TyRoX SaN said...

abang cakir injured..

msti kak amy riso

January 31, 2009 at 11:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home