Saturday, July 12, 2008

pengalaman di Kuala Terengganu terutamanya BAtu buruk

lebih KUrang tiga minggu aku berada di kampung ku yang indah permai ini... sekarang ini aku memenuhi masa luang ku dengan berkerja di restoran bapak ku iaitu REstoran Sofinaz... DEngan gaji sebanyak rm20.00 sehari, ia sudah cukup untuk menampung perbelanjaan harianku. walaupun gajiku tidak semahal ketika di edmonton, NAmun AKu lebih berpuas hati bekerja di sini kerana aku tidak menjadi seperti kuli.

Di Edmonton, aku diarah membuat pelbagi tugas ketika bekerja, sehingga aku terlalu penat. Tapi di restoran bapak ko aku ibarat BOS number 2... hahahahahha.... Waktu malam pula diisi dengan melepak... sudah dua minggu berlangsung konsert di PAntai Batu buruk sempena Karnival terengganu... Malam ini aku tak kuar pasal letih sgt... KArnival itu byk acara ah berlangsung... tradisional ade, moden ade... tak per ah tggu video aku upload lu ah bru aku update ah semula post ni... chow u ah swisso brader

3 Comments:

Blogger TyRoX SaN said...

huhui

hebatnye batu buruk tue. kat mana ek batu buruk nie?

kalo pg kena ade visa x?

August 3, 2008 at 5:27 PM  
Blogger ShArK...KyR said...

bukan setakat visa.... passport pon blom tentu dtrime

August 22, 2008 at 12:22 AM  
Blogger buruh kasar said...

yo brader!
pe cte impak maksma?
ok swisso brader

September 18, 2008 at 12:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home